Bom Bugun basladik 4 ayligiz 6 damla dediler. Rengi cok kotu bir yan etkisi var mi surekli kullanan var mi aramizda
Damla1papatya Bom bende 4.5 aylık kullanmamayı tercih ettim pekmez veriyorum onun yerine vermeye de niyetim yok
Leonmam Bom valla benim oglum zaten kabiz bi bebek o damla iyice kabiz etti bende vermiyorum ne devit 3 ne vegaferon vermedim bir dersimiz yok çok şükür
Nisan_heja Ben kullandim canim 4 damla diyodu ama kızım her damladan 1 2 dk sonra kusuyordu kıpkırmızı bende vermemeyi tercih ettim bı sıkıntımız yok çok şükür 😊
Bom Nisan_heja 6 kilo oldugumuz icin 6 damla galiba. Suan kac ayliksiniz benimde hic icimden gelmiyor vermek
Ftsmhr Bende bu damlayı kullanmayın diye dün post açtım aaaa neler yazıldı neler millet paradan tutun da alım gücünden yok saygısız neler dediler . İçeriğini araştırıp kullanın
Bom Ftsmhr tesekkurler paraben konusunda cok sert degilim cunku anne sutunde bile bulunuyormus😊 cok tesekkurler yorumunuz icin
Gvnc27 Sağlık ocağı bize de vermişti ama rutin kontrole gittiğimiz doktor kullanmayın Dedi bıraktık . Bebeğim hiç almak istemiyordu verdikten sonra da çok huzursuzlanıyordu . Doktorumuzda huzursuzluk ve karın ağrısı yaptığı için vermeyin dedi