Symcnr Mastit geçirdiğimde kullanmıştım. 1 yaprağı dondurucuya koydum. Hemen donuyor zaten . Biraz memeye koymak zor oluyor ama o soğukluk iyi gelmişti. Isınana kadar beklettim. Sağım yaptıktan sonra koymuştum. Antibiyotikte kullanıyordum akşam lahanayı yaptım, sabaha çözüldü şişlik. Lahananın etkisi olduğunu düşünüyorum.