Sureyyabyt 3 günlük kız bebeğim var bugün duş aldırdım vajinasini yıkarken akıntı olduğunu farkettim normal mi yaşayan var mı böyle bisey
Duruveannesii Sureyyabyt evet canım benim kızımdada vardı ilk doğduğunda korktum hatta annem normal dedi daha sonra doktor kontrolünde doktorda akıntı var ama normal anneden geçiyo demişti
Gamzeburkan Sureyyabyt bizimse ilk ay olmuştu hafif sümüksü akıntı sonra geçti olabilirmiş kız bebeklerde
ilayinannesi_ Benim kızımda da oldu canım normal bisey o doktoruma sormuştum senden geçen hormonlardan dolayı oluyor korkulacak bosey yok demişti emziriyorsan senden geçen hormonlardan kaynaklıdır 🤗
Bebibebi Sureyyabyt ilk 10 gün normal canım ama 3 aylık falan olduğunda olursa enfekaiuon bizimki öyle olmuştu
Duruhnd Evet normal benim kızımdada olmuştu ilk günlerde doktor normal olduğunu söyledi anneden geçen hormonlardan dolayı olurmuş yenidoğanda