BalAnneeee Duşa girmeden tarıyorum bir avuç saç duşta bir avuç saç duştan sonra tararken bir avuç saç. çok saçlarım dökülüyor. Yer gök saç oldu. Temizlemeye bıktım. Kestirmemi de eşim istemiyor. Belime kadar saçlarım var neredeyse. Saçları dökülüp te çözüm bulan var mı kızlar ❓
Ask_kokulu_yavrum BalAnneeee hiçbir çözüm bulamamıştım kalçamda olan saçları omuz hizasına indirdim eşim hiç saç kesmeni istemiyordu sen mi bakıyosun saça dedim avuç avuç dökülüyor dedim ikna edip kestirdim💇🏻♀️İyikide kestim dökülme azaldı dökülse bile up uzun değil 🤷🏻♀️
Organiktavuk BalAnneeee 4.ay ile 8.ay arası dökülmeler hızla artıp sonra azalarak bitiyor hiç bir şey kullanmadım bence boşa masraf çünkü dökülecek saçı hiçbir şey durduramaz kenarlarım tamamen açılmıştı ama hepsi fışkırarak tekrar çıktı bende duşa girmeden önce ağlıyordum çıkınca yine ağlıyordum 🤦♀️
Kiraz BalAnneeee ben bieaz kestirdim inan azalmıyor kesitirnce boşuna kestirme ne kadar bakım yapsanda kullansa da önğn geçilmiyor maalesef niraz sabretmek gerek sadece 🌺
MssKrks Hiç bir çözüm bulamadım maalesef benimde eşim asla kestirmemi istemiyordu ama dün gittim omuz hizamda kestirdim 🥺kestirmeseydim psikolojim bozulacaktı saçları gördükçe ve artık tararken çok az geliyor 😖
BalAnneeee Prvnbhdr iş defa duydum canım. 4.ata giriyor bebeğim. Gerçekten daha dikkatli bakıp gülüyor artık ☺️👼🏻
Minigimmm_01 Benim de psikolojim bozuldu ya kestirdim hala çok dökülüyo banyo yaparken saç toplamaktan yıkanamıyorum 😖
BalAnneeee Ask_kokulu_yavrum yok kadın dediğin uzun saçlı olurmuş,kestirme böyle güzel diyor sürekli. Ne deyim şimdi. Ucundan azcık aldırıp devam ediyorum her defasında. Birgün gidicem kestiricem bende omuzda. Kuaföre suç atıcam. Eli kaydı kesti diycem 💇🏻♀️
BalAnneeee Organiktavuk psikolojik olarak iyi değilim zaten. Ondan da dökülüyor olabilir ama fazla yani 🤷🏻♀️
Berils Benim bebeğim 2,5 aylık birkaç gündür anormal dökülmeye başladı saçlarım kestirmek de istemiyorum çare olmayacaksa. Bazıları tekrar çıkar diyor bazısı çıkmaz diyor umarım çıkar😩
Kiraz BalAnneeee merak etme geçiyor daha sonra bakım yaparsan baya topluyor kendini saç ama ben malesef emzirmiyorum emzirirken daha uzun sürüyor bunu dökülm
BalAnneeee Zamazingo benim de öyle. Yatak yorgan çocukların bile üstünde buluyorum bazen. Deliricem 🤦🏻♀️