Babam kanser tedavisi gördüğü için aşırı dikkat eden biriyim. Dışarı çıkarsak hava almaya çıkıyorduk. Onda da kanguruya takıyordum ve kendime dönük takıyordum. Kimseyle bi teması yoktu anlayamadım. Ateşlenmeye başladı Çarşamba günü. Hiç ateşlenmemişti bu zamana kadar. Ateşi düşmeyince doktoruna götürdüm. Ama 38.7’yi geçmedi ateşi. Bütün testleri yapalım dedi doktorumuz. Covid testi de yapalım içimiz rahat etsin dedi. O gün serum takıldı. Eve geldik ateşi düştü. Antibiyotiğe başladık. O günden sonra hiç ateşi çıkmadı şükürler olsun ki. Cuma günü test sonucu çıktı ki pozitif. Şoka girdim nasıl olur diye. Her duyan şoka giriyor zaten. Bebeğimle temasta olan herkes test yaptırdı herkes negatif anlam veremiyorum. Kaymakamlıktan her gün arıyorlar nasılsınız diye. Onlara sordum bu durumu yanlışlık olabilir mi diye. Pozitifse doğrudur, negatif olanlarda çok az bi yanılma payı olabiliyor denildi. Bilemiyorum ama çok çok çok üzgünüm