Bebeğim 3.ayına girmek üzere,kontrolümüzde doktorumuz gazı için biogaia damla önerdi.Damlayı kullanmadan önce geceleri ağlıyordu fakat gazını da çıkarıyordu damlaya başladığımızdan beri kendini çok sıkıyor ve dirençli ağlıyor.Damlaya alışma süreci midir yoksa ağır mı geliyordur başına bu tarz bi şey gelen var mı?