Sevgilimmm zeynepzeze ben kullaniyorum aşırı memnunum iyi ki almışım resmen zamandan kazandırıyor bana çok pratik
Hll20 zeynepzeze bence güzel memnunum. Paspas ksmı yıkanabilir oldugu icin daha bi cezbetmisti beni aldm☺️
smile56 zeynepzeze bende cok gördüm ama koltuk altlarına fln girmez heralde.bnmkiler yüksek diye viledada çekmiyordum. Birde ufak işler için mi olur heralde.temizliği toplu yapınca kirlenir
Mom091 zeynepzeze ben iş yerinde kullanıyordum yere bir şey döküldüğü zaman. Gayet kullanışlıydı ama evde nasıl olur bilemedim😊
Leylaaa93 zeynepzeze kullanışlı ama beklentiye göre değişir. Günlük temizlik için ideal her gün yerleri sileyim diyorsanız iş görüyor
Defne_Duru Paspasini elinde yıkamak gerekiyor,saç vs yapısınca kullanışlı bulmadim ben fazla sisirdiler bence reklamla falan.
Melindam zeynepzeze Geçrn sene Bime gelmişti O zaman almıştım Bana Çok Kullanışlı Geldi Ama Eşim Beğenmedi Ben Sürekli Yıkayamam O Mobu Dedi Kaldırdık İlla Vileda Alalım Dedi Vileda Aldık en Sevmediğim Şey. Sırf Eşim Temizlikte Yardım Ediyor Diye Onun İstediği Olsun İstedim
Sevgilimmm zeynepzeze ben gördüm yazayım bari 😂😂 kanepeleriniz yüksekse giriyor. Zaten sapı hareket ediyor
Sevgilimmm Bellabells makinenin boyu 7 cm. Koltuklarınızin altına girer diye düşünüyorum. benim koltuklarda daha fazla açıklık olduğu için rahat giriyor
Busrammesut zeynepzeze ben kullanıyorum ve aşırı memnunum koltuklarım yüksek ve altına çok rahat bı şekilde giriyo. Normal viledalar saçları kılları köşelere birakiyo ama bu topluyo o yönden memnunum. Vileda olmasına rağmen sevmediğim için elde siliyodum boşuna zaman kaybedip kendimi yormusum tavsiye ederim 😊