Ebruaybars Kizlar 1 buçuk aylık bebeğim var aşırı gazlı gazdan uyanıyor hep kimyon verdim damlaları da var rezene de iyi diyorlar siz verdiniz mi bnde humana var e bebekten aldım ondan 3,4 çay kaşığı vereyimnm mi faydasinj gören oldu mu
Seraplar Ebruaybars bende veriyorum bi zararı yok tamamen doğal özü olması gerekiyor ama bende milupa nın rezenesini veriyorum granül halinde eritip veriyorum ama çay kaşığının ucu kadar
Prvnbhdr Ebruaybars 1 çay kaşığı ver canm ben öyle yapiyorum kalanini da kendim içiyorum çok iyi gaz çıkartıcı ve anneye süt yapıyor ilk oglumdada kullandım bundada kullanıyorum
Bilcans Ebruaybars ben aktardan aldım Rezene. Doğal olduğu için. Bir çay kaşığı veriyorum Durmadığında