Merhaba güzel anneler 👋
Hangi çantaları kullanıyorsunuz memnun musunuz? Nerden ve ne kadara aldınız? Bende var ama küçük geliyor kış geldi büyük geniş Bi çanta almak istiyorum. Ek gıdaya da geçtik. Herşeyi Bi çantaya sığdıramıyorum. Öyle bir mevsim ki hırka yelek mont kışlık yazlık hepsini alıyorum yanıma 😂