Ddd00 bu arada iyileşme süresi de 20 gün olarak söylemişti doktor ve dediği gibi de oldu 18. Gün filan iyileşmiş oldu ve şu güzel yanı bar Sünnet sonrası doktorla hep irtibat halinde olabiliyorsunuz zaten genelde 2 güne bir fotoğraf istiyor sizden durumu kontrol amaçlı tekrar tekrar gitme gereği kalmıyor ya da aklınıza takılan bişey olduğunda endişelenmek yerine hemen doktora ulaşabiliyorsunuz
http://www.sunnetankara.com/ internet adresi bu ordan numarayı alıp randevu alabilirsiniz sonrasında zaten randevu günü muayene ediyor ve eğer bebeğiniz uygunsa sünnete iğne yapıyor (uyuşması ve davasız acı hissetmesi için) 30 dk sonra klips yöntemiyle Sünnet ediyor.