Merhabalar öncelikle benim oğlum 2 ay erken doğdu şuanda 4 buçuk aylık geçen kontrol için doktora götürdüğümde doktor dönüyor mu oyuncak tutuyor mu diye sorular sordu oğlum dönmüyor ve oyuncaklar da ilgisini çekmiyor fazla eliyle bişey tutmuyor hemen bırakıyor ve doktor erken doğduğu için 2 ay geriden gelebilir dedi bir çocuk nöroloji doktoruna göstermeni tavsiye ederim dedi . Haftaya randevu alıp gideceğim doktora ama tecrübeli annelere de sormak istedim benim gibi çocuğu erken doğan ve böyle bi durum başına gelen var mı? Tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻