Bence kontrole gidin benim doktorum da gerek görmemişti amagözleri alerji olunca göz doktoruna gittiğimizde tesadüfen göz tembelliği olduğunu öğrendik şimdi tek gözün güçlenmesi için kapama yapıyoruz ne kadar erken farkedilirse sonuç daha iyi oluyorMuş. üstelik dışardan hiç belli olmuyordu İyiki alerji olmuş da anlamışız