Tastan benim bebeğimde 34 günlük bir ara dediğiniz gibi sadece göğsümde uyuyordu. Sonradan yatağına atletimi koydum, yatağında uyumaya başladı. Çok güzel giderken yine göğsümde uyumak istedi. Bende dengelemeye çalışıyorum. Yatakta uyanıyorsa 2. Kez zorlamıyorum göğsümde yatırıyorum. İlk 3 ay ben onun efendisiyim. 3. Ay bittikten sonra eğitim faslına girmeyi düşünüyorum