sonsuz17 Dün bir postta gördüm özellikle lekelerim siyah nokta göz altına iyi geliyormuş deneyen memnun kalan yazarsa sevinirim eczane fiyatı ne kadar acaba 😃
MerveLiva sonsuz17 canm dun bzde unıv grubumuzda bu kremı konustuk alsak mı fln dıye bır arkadas zamazingo diye bi insta hesabından bu kremı kullanıp yüzü tahriş olanları göstermiş oyzden vazgectık
Arzuorhan sonsuz17 ben kullanıyorum canım kendi sitesinden Siparis vermiştim . Yüzümde hamilelikte oluşan lekelerim çoktu çok şey kullandım geçmedi ama bu krem sanki biraz fayda etti gibi ama biraz daha kullanımda faydasını belki görürüm . İlk etapta hemen farketmiyorsun etkisini.
sonsuz17 MerveLiva şaşırdım ama bitkisel bide içeriğindeki o bitkilere alerjileri varsa olabilir yani araştırmamışlardır
PrensAnnesi1661 Kızlar ya bende sivilce sorunu var kullanmak istiyorum ama hamilelerin kullanması iyi değil diye okudum hamile olup kullanan oldumu
Deletedmom365 PrensAnnesi1661 Hiç bir etkisi olmadı canım benim sivilcelerime. Hamilelikte kullanılırmı bilmiyorum.
sonsuz17 Arzuorhan teşekkür ler yani ne kadar süredir kullanıyorsun bir 10 tane kahverengi lekem var gitsin bişey istemiyorum
Arzuorhan sonsuz17 canım yarımını kullandım daha ben ama lekelerim hala duruyor biraz açıldı sadece .bitene kadar daha Fazla etkisi olur mu bilmiyorum.Kışa expigment kremini almayı düşünüyorum ben de
Arzuorhan sonsuz17 cildi soyuyormuş canım o. Eczaneden alıyorsun onu amaç yüzde 4 olanı almalısın ben 2 olanını aldım fayda etmedi .
Deletedmom365 Cildi mi soymadı. Ama etkisi de olmadı,bitmek üzere. Ama eczacı önermişti banada geçtiğini söylemişti ama yüzünde hala lekeler var.