Merhaba arkadaşlar çiğ sütten normalde peynir yapıorum ama bugün aldığım süte fazla limon sıktım sanırım peynir kesilmedi
kesilmeyince biraz daha limon sıktım ve şuan hiç kesilmemiş bir süt var süt ziyanmı oldu ne yapsam nasıl değerlendirsem sütü lütfen yardım edin
❤️