Rana-2004 Spiral var bende ama 18 20 günde adet oluyordum çok düzenli olmasada.. kahverengi leke geldi kanla beraber ama adet kanaması hala başlamadı bugün 2. Gün korkuyorum bilgisi olan bişey desinnn😱🙏🙏
U_H-annesiiii26 Rana-2004 canım bende spiral falan yok ama 2 gün önce azıcık kahverengi şeklinde geldi azıcık kanla sonra gelmedi gece gene geldi şuan geliyor zaten karnımda hafif ağrı vardı
Asafeymeninannesi Rana-2004 Hayırlı olsuuunnn 😅 Şaka şakaaa Leke geldiyse regliniz başlar inşaAllah bir kaç güne
Rana-2004 Mineyusuf ya korona virüs olmuştuk parol içtim sabah akşam 5 6 gün o etkilemiş olabilir mi acaba
Rana-2004 Asafeymeninannesi spiral var zaten ama geriçekilme yoluyla korunuyoruz birde hiç de kaza felan olmadı ama insan endişeleniyor yinede
Asafeymeninannesi Rana-2004 Gönlünüzü ferah tutun o vakit. Hayırlısı neyse o nasip olsun inşaAllah ☺️