2ay 25gunluk bebeğim, kolik sancıları her ne kadar eskisine göre azalsa da hep ağlıyor. Sürekli ağlama hâlinde. Hiç-bir şeyden memnun olmuyor. Ayakta sallıyorum, hamakta sallıyorum, çingene salıncağında salliyorum, pilates topunda hopluyoruz yok olmuyo hep ağlıyo. Bebeğini bebek arabasına oturtmus, sokakta gezen annelere o kadar özeniyorum ki. Benim bebeğim asla o arabada yatıp etrafı izlemiyo, asla sakince durmuyo belki bi 5dk. Arabamızla asla yolculuk yapamıyorumuz, bas bas bağırarak ağlıyo. Çok çaresizim anneler.. Benim gibi olan ,bi çözümü bulan var mi. Böyle mutsuz bir bebek annesi olmak çok üzücü:((