U_H-annesiiii26 Ilawka benim kanamam ilk 2 3 gün çoktu parça parça geliyordu biraz uzun sürmüştü eski adetime göre bir kaç gün fazla sürmüştü
Sedaag Ilawka bende normalde az adet olan birisiyim. lohusalık kanamam 22 gün sürdü sonra lohusalığın 37.gününde adet oldum ama aşırı kanamam oldu çok korktum doktor ilk kanama çok olur dedi normalmiş yani
Zeynep_97 Ilawka canım ben hemen oldum 45. Gündü hatta normal oldum aslında o vakit günde3-4 leke ama birdaha ki sefere baya ağrılı yoğun oldum.
Ilawka Smy16 ben 40a kadar 20 gun lekenlenme oldu sonra sari akinti .40 ciktikdan sonra 1 hadta sinra regl oldum ama normalde 3 gun oluedum suan baya fazla oluyorum ve tedirgunum dogrusu
meg20 Ilawka bende doğum yapalı 45 gün oldu 2 gündür regl oldum, benim de biraz yoğun aslında eskisi gibi ilk gün az geldi 2.gün bugün baya yoğun bakalım ilerleyen günlerde nasıl olacak.. Doktorm a sordum normal dedi. Takip etmemi önerdi.
Ilawka Sedaag aaa tamam.ben iki tane dogurdum ama boyle sey gormedim. Suan bayagi fazla yani her zamankinden
Sedaag Ilawka geçmiş olsun canım yine de doktoruna bi sor istersen madem ilk kanama yoğun oluyo diğer çoçukta niye olmadı demi