Ilknurutku06 saatlere saplanıp kalmayın benim kızım da 3 aylık bazen 4 saat acıkmıyor bazen de yarım saat arayla emmek istiyor.her emme karın doyurma amaçlı değil bunu unutmayın ☺️Bir de bebeğin kusması ya çok yediğini ya da annenin kimyasal,paketli ,katkılı gıdalar yediğini gösterirmiş .yediklerinize dikkat edin