Tortilla_ evet o jel karışımını bende burada görmüştüm ama cesaret edemedim, soğan acı diye.. bizim kabarık diş etlerimiz ve altında görülen inciler var ama hala çıkmadı 4.ayından beri bekliyoruz, 9aylık olduk. Kehribar aldım salyalı durumunu ağrısını aldı ama diş huzursuzluğu işte onu da tetagil ve dentinoks la aşıyoruz. Eline sert kaşıma aparatı veriyorum o da rahatlatıyor ama zaman zaman iştahsız oluyor.