Prensesannesi38 Hanımlar bugün bebeğim 4 aylık oldu sağlık ocağı bu damlayı verdi günde 4 damla şeklinde fakat ben ocean microfer kullanıyorum kilo başı 1 damla şeklinde . Sorum şu ki 4 damla değilde neden bunu kilo başı olarak veriyoruz