gozdeninbulutu [bilinmeyen] pazartesi yaşımıza basıyoruz çok şükür bizde yemede sadece oyun oynatarak yediriyoruz 5 buçuk aylıkken emeklemeye başladı 10 buçuk aylıkken de yürümeye şu sıralar hasta mız mız ağlayıp duruyor 😊