Sevgili anneler lütfen yardım edin benim kızım beş ay 10 günlük son 10 gündür gece 2 de uyuyor uykusu geldiği halde uyumuyor beşiğe koyduğum gibi ağlama krizine giriyor resmen uyutsam bile iki saat sonra gene ağlayarak kalkıyor niye böyle oldu bi fikriniz olan var mı gün içide uyuması falan düzgün