Bir bebek neden uyumaz bunu anlamıyorum .1.5 aylığız Artık bir yeri ağrıyor diye düşünmeye başladım napıcam bilmiyorum gece 5 ye uyandık saat öğlen 1 yok uyumuyor mız mız yatakta ağlıyor anakucağında ağlıyor anne sütü alıyor doymuyor mu diye mama verdim onu da yarısını içti . Sabahtan beri bir bardak su içebildim daha 😒