MugeAtlas Melissmom normal canım, anne sütü alıyorsa daha geç yapıyorlar. 5 günde bir yapıyor normalde oğlum. Doktor bi haftaya kadar normal eğer zorlanmıyorsa dedi
elfozyil Melissmom 72 saatten sonra getirin demişti doktorumuz. Yani 3 günden sonra. Şöyle de söylüyorlar hep anne sütü ile beslenen için 10 gün bile normal diye. Fakat dediğim gibi bizim doktorda 72 saat dedi.
Mucizem_0809 Melissmom sadece anne sütü alan bebekler için 10 gün normal diyolar ama biz annelerin içi. Rahat etmiyor bende 4.gün hastaneye koşmuştum ☺️
Prensannesi29 Melissmom Oğlumda 3-5 günde bir yapıyor kabız vs değil zorlanmıyor çünkü. Sizde takip edin ıkınıp zorlanmıyorsa sorun olmaz
Eymenncik Benim oglumda 2 aylik 2-3 gune bir yapiyodu bu hafta doktoruyla gorustum gazindan dolayi gec yapiyodur dedi damla onerdi ebemizde 5-6 gune kadar yapmamasi normal dedi
merve60 benim bebegimde 2 aylik normalde hergun yapıyordu ama iki gundur yapmadı bende cok endişeliyim doktora gitsemmi acaba hem mama hem anne sutu alıyor 🤔