EmelMina biraz daha Ağır vakaymış galiba,mŞallah geçmiş olsun,bizimde doğduktan sonraki gün çocuk doktoru kontrole geldiğinde farketti evde fizik tedavi verdiler 6 aylıkken gittik en son çok iyi bişey kalmamış dediler şuan 11 aylık olcak bidaha götürcez tabi ama