Mti16 Merhaba kızlar bebeğim 47 cm dünyaya geldi 39. Haftamda , bir ayın sonunda sağlık ocağında 56 cm boyumuz ölçüldü. Biraz araştırdım internetten ve fazla geldi sanki. Sizler de ilk ay uzaması nasıldı ? Sen
Gaaak Mti16 ölçümler hatalı olabiliyor. Benim oğlumun 2. Ay ve 3. Ay ölçümünde boyu aynı çıktı.( Zaten 2. Ayda ki ölçümü çok fazla gelmişti bana da)Nasıl yani hiç uzamamış mı diye şok oldum. Ölçüm yapan kişiden kişiye çok değişiklik gösterir boyu değil kilo alımı önemli şu an bizim için dedi doktor.
Erencinarinannesi Mti16 benim oğlum da 42 cm doğmuştu birinci ay kontrolünde 51 cm di olamaz falan dediler Bi kaç kez ölçtüler sonra tahlil falan yapıldı erken doğduğu için arayı kapatmış dediler yaşıtlarını yakaladıktan sonra hızlı uzaması durdu zaten
Aras2020 Mti16 benim oğlum da 3 haftada 7 cm uzamıştı doktora nasıl olabilir diye sordum, doğduğunda ayaklarını karnına doğru çok çekiyolarmış o yüzden eksik ölçülüyormuş. Zamanla kendilerini açıyormuş bebekler ilk aydaki büyük fark bu yüzden