ozzden Korkma cnm normal. Kızım 46 günlük. 40 çıkana kadar sarı ve su şeklindeydi. Hatta ikinarak yapiyodum kakasını ama ona rağmen şu şeklinde oluyodu. Ve o beyaz şeyler yoktu kakasinda. Anne sütü alan çocukların öyle oluyomus. Gün içerisinde birkaç kere üst değiştirdim hep zibinina, çorabını falan çıkardı. 40ı geçtik çok şükür düzeldi. Yine sarı ama şu şeklinde değil. Hafif katı olmaya başladı ve o beyaz şeyler çıkıyor. O da süt yaradığı ve yağlı olduğu içinmiş. Sıkıntı yapma yani.