Topuk kanı aldıklarında bi sıkıntı olursa bi anormallik olursa sizi 3 4 güne Ararız dediler . Aradan 1 haftayı geçti demin aradılar tekrar kan istediler diye tekrardan kan alıcaz bebeğinizden dediler bi sorun sıkıntı mı var ki dedim ebeye bilmiyorum Dedi tekrar istemişler öğleden sorna gelin kan alalım bi dedi . Sizce niye istediler bi sıkıntı mı vardır bi bilgisi başıma gelen varmı ??