Berfosss21 26 günlük kızım var canım 40 ımız çıkınca görünucez doktora maalesef gidemedim 😑 sadece doğum sonrasında ilk kontrole gittiğimde anestol pomat ve hemoclin diye 2 tane krem verdi kadın doğum doktorum onları bitirmek üzereyim hafif azalmış olmasına rağmen hâlâ tamamen geçmiş değil zaten pomat uyusturmasaydi emziremeyebilirdim😔 o derece oturamiyorum.