Kızına alerji teşhisi konuldu ve doktor mama verdi muhallebi felan için tadını beğenirse mamanın rapor çıkartacakkızlar sorum şu bu mamayı emzirdigim için biberonla vermeme gerek varmı yoksa muhallebiye katsam yeterlimi bide raporla aldığımız zaman ücreti ne kadar oluyor lütfen beni aydınların çok uzgunum