Kızım 10 aylık aşırı hareketli asla yerinde durmuyor. Ne yemek yedirebiliyorum ne altını değiştirebiliyorum. Duşu 2 kişi zor aldırıyoruz 😐 Ordan oraya savruluyor asla oturmuyor sürekli düşüp kafasını bir yere vurması da cabası. Bazen eşimle öylece izliyoruz nasıl yorulmuyor hiç diye. Hiç 2 dk oturduğunu yada kendi kendine oynadığını falan bilmem. Etkinlikler falan yapıyorum 2 3 dk anca ilgisini çekiyor. Bütün gün yalnızız virüsten dolayı dışarı da çok çıkmıyoruz bana aşırı bağlı eşim baksa bile benim yanımda olucak yoksa durmuyor. Uzakta oldugumuz için ailemiz yanımızda değil kızım 7 aylıkken gidebildik ilk defa o zaman gördüler annem kayınvalidem şaşkın bir şekilde sen buna nasıl bakıyorsun hiç durmuyor diyo. Şikayet etmek için yazmadım çok şükür varlığına Rabbimin en güzel emaneti o bana🌺 Ama gerçekten merak ediyorum bütün bebekler böyle mi?