Sbilgem
bizde de ayni durum olmustu, kalça ultrasonumuz temiz çıkmıştı ancak doktor muayesinde görüp söylemişti. Normalde olur, bir ay bekleyelim, bir dahaki ay bakalım demişti. Bir sonraki ay normale dönmüştü. Ek hiç bir şey yapmamıştık, tel dediği bebişi bacaklarından tutmayın demişti, babası ara ara tutardı, onu bıraktık. Sizin de umarım normale döner🙏😇