Mom095 Kızlar süt içme demişti doğum yapınca doktorum. Gaz yapar diye. 4 ay oldu ne zamana kadar içmemem lazım daha. Çok özledim sütü. Bide kemiklerim sızım sızım sızlıyor artık. Kalsiyum almam lazım. Çok peynir sevmiyorum o yüzden süt daha iyi benim için. Siz ne zaman içmeye başladınız
mervealco Mom095 bana ilk üç dört gün demişlerdi sonra içebilirsin dediler. 3 gün sonra içmeye başladım hala da içerim her gün bir bardak. Süt çok güzel süt yapıyo iç mutlaka dediler bana keşke beklemeseydiniz bu kadar
Deletedmom9 Mom095 Kalsiyum almak isterseniz süt değil yoğurt tüketin. Ayrıca 4 aylık bebeğiniz deneyerek gaz yapar yapmaz anlarsınız.
Alpingo Mom095 doktorum bana herşeyi azar azar yeabartma o zaman gaz yapmaz demişti ciddende öle oldu,çok şükür yediklerimddn gaz yaptı dediğim bi taze fasulye vardı o kadar.Sütü cok tüketirim hiç gaz yapmadı,bence kişiden kişiye değişiyo
Deletedmom413 Mom095 Ben surekli sutlac yemistim 🤷♀️ sutte icmistim. Tabi herseye karisan lohusa misafirleri varken 10 gun ac kalmistim 🙄😀
Mom095 mervealco ayyy gerçekten mi 😢 keşke içseydim. Ben gaz yapar içme dedi diye bekliyorum. Doktora sormayı da unutmuşum. Çok pişmanım şimdi 😩
mervealco Mom095 hemen başlayın içmeye o zaman vakit kaybetmeden 😊 süt pekmez yumurta tahin helvası bulgur pilavı bunlar çok güzel süt arttırıyor her gün tüketmeye çalışın :)
mervealco Mom095 gaz sadece süt le olmuyor yani her bebekte oluyor illa 4 aylık olana kadar. Hiç bişey yemeseniz de bebekte gaz oluyor ben gaz damlası kullandım 4. Aya kadar
Mom095 Deletedmom413 hemen bende içmeye başlıyorum. Ya ne bileyim ilk bebeğim hiçbişey bilmiyorum. Doktor içme dedi diye bekledim.
Deletedmom413 Mom095 Bana doktor degil elalem yeme icme dedi :) Cok uzun bir liste 10 gun dinledim mecburiyetten 😀 Sonra surpriz yaptim anneme gittimki ocakta kuru fasulye 😀 ordan sonra kimseyi karistirmadim yediklerime
Mom095 Deletedmom413 😁 pandemi bana çok yaradı Allahtan. İlk bi hafta bir iki kayınvalidemler eltimler gelip gitti sonra rahattım. Karışan olmadı
Deletedmom413 Mom095 :) ye herseyi bosver valla gaz her turlu var ki 4 aylik olmus bebisin Zoru gecmis azi kalmis :)