Bebeğim bikaç gündür boğazını temizlermiş gibi öksürüyordu dünden beri daha net öksürüyor 4-5 defa öksürdü hapşırmasıda arttı gibi ne yapabilirim evde zaten Çarşamba günü kontrolümüz var çok kötü değil diye şimdi götürmek istemiyorum başına gelen varmı birde bebeğim prematüre bebek 1.5 ay erken doğdu çok korkuyorum 😰