6.ayımızı doldurduk. 1 haftadır ek gıdaya da başladık. Yoğurdu sevmedi. 3 gün kuralıyla sebzeleri tadıyoruz. Atak dönemimizin bitmesiyle en azından geceleri yarim saatte bir uyanmalarimiz bir nebze azaldı 😌
Siz neler yapıyorsunuz? Ne aktiviteler yapıyorsunuz?
Bebegimin zeka gelişimi için ne gibi oyuncaklar önerirsiniz?