aybars29 Kizlar bizim bebeklerimizin asisi farkli mi oluyo yani 2 . Ay asisi 3 tane ya hani sadece veremi mi vuruyorlar. Bi arkadasimin oyle soyledi geri kalan iki tanesinide 2 ay sonra vurulcak dedi dogru mu.
Alpingo aybars29 bi bilgim yok üstte kalsın,tek bildiğim alerjik bebişlerin doktor kontroluunde hastanede yapılmasının daha ıygun olduğu