Merhabalar….size danışmak istediğim bı konu var..özel hastaneden ağzım yandı artık en ufak teste yüklü paralar istiyorlar…yenidogan takibi için doktor araştırıyorum ..ankarada onerebilleceginiz devlet hastanesinde yeni doğan doktoru var mı… teşekkürler şimdiden 😊😊😊😊