Fthnf_ Merhaba kızlar, H&M markasından bebeğine bot alan var mı, memnuniyet nasıl, tabanları sert mi öğrenmek istiyorum. Online satışında olanlar mağazada olmadığından görme şansımız da olmuyor. Acaba satın alan var mı?
GUBILIK Fthnf_ benim arkadasim bot degil de spor ayakkabi almisti. Kizi 2-3 kez zarzor giydi. Sertmis. hm ayakkabi markasi olmadigi icin ben hep vazgectim. vicco aldik hep. Inanilmaz yumusak. Anatomik.