Zuzu
[bilinmeyen] bebeğiniz ömürlü olsun sevgili baba 🧿 merak etme henüz daha çok küçük ve sadece annesini tanıyor o da kokusundan.Zamanla alışacak hatta annesinden daha düşkün olacaktır merak etmeyin.Azcık sabır sadece ☺️
Aliim
[bilinmeyen]
Benim Oğlum da ilk doğduğunda hiç kimseye gitmiyordu Babasına da
Şuan 4 aylık Diyebilirim ki En çok Babasina gülüyor Anne karnında sadeve annesinin sesine kokusuna alıştı Şuanda Bu durum gayet Normal ...
SevcanEbrar
Kızım 2 aylık babası ne zaman kucağına alsa çığlık çığlığa ağlıyor ben aldığımda hemen susuyor. Babası da şuna bak ya saniyesinde sustu kızım beni sevmiyor diyip duruyor 😂 Onlar şuan sadece anneyi biliyorlar kokusundan anneyi tanıyorlar. Eşime de sürekli diyorum şimdilik anneci gibi olsun büyüsün baba baba der beni unutur 🙄😂
Marufffff
[bilinmeyen] gözünüz aydın sevgili baba ama durum geçici benim eşimde öyle diyor kokunu bırak odadan odaya giderken diyor daha çok küçük ve anneden başka kimseyi bilmiyor sabır sonrasında hiç bırakmayacak sizi
Nigarkaara
Bütün babalar bu durumdan şikayetçi 🤭oysaki biraz ele avuca gelsinler kız cocukları aşırı düşkün oluyorlar babaya 😊😊biraz sabır normal Bi durum annesinin kycağındayken konuşun şarkı söyleyin altını alın zamanla daha sıkı bağınız olacak. Annenin sıcaklığını kokusunu babanın sesini ararmış bebekler 😊
PoyrazinannesiEbru
[bilinmeyen] 4,5 aydır bebeğim bende ağlıyor babasında susuyor 🙄
Ftmsnny
[bilinmeyen] paronoyak olduk artık 😂
Aliim
[bilinmeyen]😂😂
Meryemervam
[bilinmeyen] şaka gibi 13 gunluk bebe nerden bilecek korkmayi yanlis anlamayin ama o bilmez henuz 😂😂
Aliim
Bu uygulamayı eşime yükletmem ya😀
Zeynepeymen
[bilinmeyen] annişler mi🙄burdaki bayanlar bile anniş demiyor bune samimiyet.burcuysan itiraf et kabus gibi çöktün kızım üstümüze😅
CeyNur
Zeynepeymen ay ayni seyi yazmisiz😁
CeyNur
He he annisler
Bi erkek dermi bunu?
ozi
[bilinmeyen] forum kurallarinda bende okumuştum erkek üye yasak diye
Zeynepeymen
[bilinmeyen] salak yerıne koymaya çalışıyorlar birazda becerseler 🤷🏻♀️😂
ErtugrulAnnesii
Kafayı yedik hayırlı olsun😂