Merhaba sevgili anneler,
Sezeryan dogum yaptm yaklaşık 1 yıl once .onceleri dikkat ediyordum ama 1 yıl geçtigi icin artik sorun yaşamam diye dusunuyordum. Yataği kaldirdim ve 3 gundur kasık ağrım var .daha önceden başına gelen var mi.bu ağri ne zman geçer , bişey olmuşmudur.doktora gitmelimiyim bilemedim. Yardimlarinizi bekliyorum😥