Selimustafa Kızlar kimler benimle açlık diyetine başlamak ister. Artık kendimi sevmemeye başladım kilolarimdan çok rahatsızım şuan 76 kiloyum boyum 1 73 yarın başlıyorum inşallah. Hadi birbirimize destek olalım kendimiz için bişey yapalım ❤️
Prensinannesii Selimustafa ya bende isterim daha öncede denedim ama oğlum iki aylık sütüm de sorun olur mu
Papatyaseverr Selimustafa eski düzene döndüğünüzde daha fazlasını alırsınız dengeli ve düzenli beslenerek biraz daha yavaş ama daha sağlıklı ve kalıcı kilo verebilirsiniz 🌸
Selimustafa Borankus öncelikle iki öğün yiyoruz canım ilk öğün öğlen 12 de ikinci öğün 18 19 arası sonrasında su çay ve kahve hariç hicbisey yemiyoruz karbonhidrat azaltiyoruz dikkat ediyoruz yani seker tuketmiyoruz günlük proteinimizi alıyoruz bol su tüketiyoruz. Bu diyette amac akşam yemeğinden sonra öğlen e kadar hicbirsey yememek böylelikle vücut yağ yakiyor
elif-emirinannesi Selimustafa aralıklı oruç diyeti bu dediğiniz. Benim de vermem gereken 7 kilo var ama yapıştı kaldı bir türlü veremiyorum
Selimustafa Prensinannesii bence biraz daha dur sen canım benim oğlum 9 aylık olucak el gıda alıyor zaten memeye çok düşkün değil maalesef
Egem06 Prensinannesii sakın deneme 2 ay çok erken bir süre senin kilonu değil bebeğini düşünme zamanı ben de yaptım 10 aylık başladım ama o zamanda hep emzirdim emzirmeyi bıraktım öyle başladım
Selimustafa Papatyaseverr aralıklı orucu araştırırsanız sağlık için nasıl faydaları var görüsunuz zaten bu bir tür diyetten daha çok sağlıklı beslemme
Eternity Selimustafa Hayır, bence bol su içersen, 12-8 arası yeterince yulaf, meyve sebzeyi tüketirsen azalma olmayacaktır
Efeninannesiii02 Selimustafa kız bari neler yiyebiliriz onlarida yazsaydın benim en büyük zafim ekmek ve şeker onları nasil bırakacam hiçbi fikrim yok bende sizinle başlamak istiyorum biraz yardimci olabilirmisiniz🙈