HaticeYilmazNehir Zumreee ne ağrısı var cnm bn fitil kullandım 40 ı çıkmadan 1 kere ama yine Bi doktora danış istersen
Kuzummm Zumreee kullanabilirsin benim doktorum daha kucukken kendi vermişti agrısı olur durmazsa bı cay kasıgı ver birşey olmaz demıstı fitilde yazmıstı yıne agrısı olursa tam fitil atabilirsin demıstı
Cerenaslan Zumreee Ne ağrısı var doktor vermeden sakın kullanmayın sadece yarım fitil vermiştim ben aşıdan sonra ateşi çıktığı için onu da Aile hekimi söylemişti
Aysem-5 Zumreee yarım çay kaşığı veriyoruz gerekli olduğu durumlarda ağrı kesici pronax fitil de 4e bölüp veriyoruz
Cerenaslan Kuzummm Bildiğim kadarıyla kilo üzerinden veriliyor belki onun bebeğiyle sizin bebeğiniz aynı değildir emin olmadan bişey söylemesek daha iyi olur sanki 🌸
-Sunshine- Zumreee Kullanabilirsin ama dikkatli ol canım kıvamı katı oldugu için ilk içeceği zaman yutamayabilir benim oğlum öyle olmuştu.
defmommy Zumreee 1 aylık bebeğim 4 5 kez kullandık biz ebeme danışarak çok kıvranıyor durmadığı zamanlar veriyorum agrısı sancısı var diye ama her bebek aynı değil doktorunuza sorun