Benım bebegım 3 aylık hem anne sütü hem mama içiyor . Bı kac kısıden ve ınternette duydum gördum bebeklere pirinç ununu mama şeklıne getırıp sıvı şekılde uzerıne de bır olcek yada kaç cc içiyosa ona tamamlayıp mama katıp verıyolar . Sizce 6 aydan küçük bebege bır zararı olur mu acaba bende versemmi dıye dusunuyorum