Merhaba arkadaşlar kızım 19 aylık ve sol alt kaburga kemiğinin sağ göre biraz önde olduğunu farketmiştim.Sanki göğüs kafeside
öne doğru belirgin gibi doktor kontrol etmişti.Herhangi bir şey söylemedi önemli bir durum değil dedi.Böyle bir şey yaşayan var mı ? Tekrar r doktora götürmek yada hangi bölüme götürmek gerekli