Dogdugundan beri annesi olarak ben hep ingilizce konusuyorum. Inhilizce kitaplar ve cocuk sarkilari cok guzel destek oluyor. Ama bazen yeri geliyor yetmiyor aksamdan ben de ertesi gun icin hazirlik yapiyorum. Bazi el oyunlari var sarkilarla birlikte yapilan, cok guzel kavriyor seviyor beraber el hareketlerini yapmayi. Uzunca bir sure bir gece turkce bir gece ingilizce ninni ile uyuttum son 4 aydir sadece ingilizce twinkle twinkle ile uyuyor kendisi karar verdi buna :) disaridayken mutlaka ingilizce konusuyorum, bazen turkce de konusuyorum. Cunku disarida konusmazsam ingilizce konusmak ayip birsey diye algilama ihtimali var o yuzden disarda da konusuyorum. Bazen insanlar garip bakiyor ama olsun 🤣 benim ingilizce seviyem gayet iyi oldugu icin buna kalkistik o yuzden cesaret ettim. Yoksa zorlanirdim saniyorum. Bilingual education icin cok guzel kitap ve makaleler var arastirip bilgi alabilirsiniz. Su anda 16 aylik oglum, herseyi tr ve ing anliyor, vucudnu esyalari hayvanlari kitaptaki herseyi hem tr hem ing gosteriyor. Sarkilarda komutlari yapiyor iki dilde de. Umarim gelecegi icin iyi birsey yapmisizdir 😊