Kiwinin hiçbir ürünü iyi değil aklınızda bulunsun. Meyve suyu makinasıda matah bir şey değil. Yıllar önce annem ben üniversite sınavına hazırlanırken almıştı. Yapması ayrı temizlesi apayrı bir dert. Çok posa çıkıyor çok uğraştırıyor. Ben sadece hamileyken kullandım biraz. Çocukla her gün yıka pakla kaldır çoook zahmetli iş. Ben tavsiye etmem. Onun yerine portakal sıkacakları var otomatik onları alabilirsin. Yada kaynatıp meyve suyu yapıyorum ben