Gecen post acmıstım; 2 yasındaki oglum 3 kere yani 3 gün üst üste kustu ikisi kahvaltıdayken biri akşam yemeginde..akşam ben zorladım yemiyo diye belki ondan kustu ama diğerlerini neden kustugunu bilmiyodum buraya da sordum hatta doktora götürmeden…sag olsun bikaç annemiz yazdı..ayak üşütme mide üşütme değil evimiz genel olarak sıcak 1.kat ama üstünü de iyi giydiririm sürekli kontrol ederim terlerse inceltirim yatarken de tulum giyiyor…
kanda bişey cıkmadı da kusma sebebi ; süt ürünleri cok gelmiş vücuduna, artl mide istemiyomus🤷🏻♀️ Alerjimiz yok bu neden böyle oldu anlamadım ki zaten anne sütü almıyo 8-9 ay aldı beslenmesi ise şu sekildeydi;
sabah bir bardk pınar sütü kahvaltıyla
öğlen yogurtlu corba ( 2 güne bir yapıyorum tavuklu bile olsa yarmalı da olsa yogurtlu içiyo bide tarhana içiyo baska ceşit içmez)
akşam da yemekte ya yogurt ya kefir veriyodum bir bardak
yatarken de sütlü cicibebe yiyodu
sizce fazla mı vermiişim? Bu cocuk süt içmeden kefir içmeden nasıl büyüyecek kemikleri gelişecek?