tosbigim11 Günaydın güzel annelerim 8.5 aylık oğlum var emdiği için süt kalıntısı oluyor dilinde sürekli 🤦 ve dün baktığımda dili böyle morumsu gibi hatta füme rengi gibiydi sizce bu ne?? Doktora mı gitmeliyim 😩😩
Sedos2121 tosbigim11 ufaktan acitmadan temiz olduğundan emin olduğunuz bez yada pacete ile silmeyi denediniz mi hic rengi cikacakmi çıkmayacak mı?
tosbigim11 Asafeymeninannesi bide kan damlasını verdiğimde o damlanın rengi direk dilinde oluyor anlıyorum onu böyle değil
tosbigim11 aLmisMomSs cevizi çok sık vermiyorum ama arada bir yemeğine felan katıyorum yani önce de yedi 😔
aLmisMomSs tosbigim11 benim arkadaşımın bebeği yerli ceviz yediğinde böyle oluyordu simdi bilemedim hiç bir doktora danış isteesen