Yasemila Tamamen çıkmıyordur gazı. Bir keresinde benim bebeğimin art arda 3 kere gazı çıkmıştı. 😃 Bir de gaz her zaman sırtı taptaplamakla çıkmıyor. Bebeği düz yatırıp bacaklarını hafif yukarıda tutun. Aynı zamanda da karnını dairesel hareketlerle ovuşturun. Pırtlıyor o zaman. 😄 Bazı zaman da kusabiliyor ama olsun gaz sancısından iyidir.